Tabir - Bırak Beni Kollarına Şarkı Sözleri


tabir bırak beni kollarına
Söz & Müzik: Tabir

Düzenleme: Tabir

Yönetmen: Tabir




Bırak Beni Kollarına Sözleri

Bırak beni kollarına
Bir kuş olur konarım avuçlarına
Beni bana anlatma , beni onunla aldatma
At beni beni kuyularına
Bir yağmur olur yağarım saçlarına
Beni sana anlatsam, seni bana anlatsan
Kaç milyon insan var, kaçından seni seçtim
Kokunu misafir eden o yoldan ben bir daha geçtim
Kaç tane gönül gördüm kaçından firar ettim
Gece uykum kaçtı bu geceye ihanet mi?
Sanki zaman beklemiyor beni
Sesin kulaklarıma gelmiyor da değil
Lafın gelişi sordun mu beni
O yolun gidişi hiç üzmedimi seni
Bu köyde hiç papatya da yoktu
Sen varken kurdu kuşu çoktu
Bu yolda hiç senden eser yok mu?
Yoksun köyde fırtınalar koptu
Al beni göğsüne çal
Tut bırakma yârini vurucaklar
Şikayet etmem asla elimden eğer sen tutucaksan
Seven insanın gözü yaşarır
Seven insan imkansızı başarır
Seven insanın üzgünlüğü boşadır
Bende beni öldürene koşarım
Bir şiiri okuyamadım yüzüne
Geceye tamamda bu sabahın körü ne?
Bir yumruk vuramadım dizime
Gitmene tamamda bu kararın sonu ne?
Bırak beni kollarına
Bir kuş olur konarım avuçlarına
Beni bana anlatma , beni onunla aldatma
At beni beni kuyularına
Bir yağmur olur yağarım saçlarına
Beni sana anlatsam, seni bana anlatsan



Bırak Beni Kollarına Dinle

0 Yorum Var "Tabir - Bırak Beni Kollarına Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder